Wydawnictwo Znak - Dobrze nam się wydaje

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

O zakupach inaczej

Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.

Autor opowiada o swojej pracy w branży reklamowej ze sporym poczuciem humoru i niezwykle ciekawie. Dzięki jego opowieściom z tej dziedziny można dowiedzieć się dużo ciekawych rzeczy o pracy własnego mózgu, procesie decyzyjnym w czasie zakupów oraz o czynnikach wpływających na zakupowe decyzje konsumentów. Zdecydowanie polecam, bo książka naprawdę warta jest przeczytania, a i napisana jest bardzo przystępnie, lekko, przejrzyście i z poczuciem humoru.


Recenzent: Joanna Klaczek

Przygotowaliśmy dodruk tego tytułu specjalnie na życzenie naszych klientów

Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta.

Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to kolejna książka w serii Punkty Przełomowe. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej.

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł