Kevin Maney
Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
Tłumaczenie: Magdalena Czech
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
Zapraszamy na www.punktyprzelomowe.pl Znajdziesz nas również na Facebooku
Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł
Oprawa twarda z obwolutą
Format: 155x235
Liczba stron: 216
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania: 2011-10-24
ISBN: 978-83-240-1620-4
Opracowanie graficzne: MillStudio
Tytuł oryginalny: Trade-Off. Why Some Things Catch On, and Others Don't
Tłumaczenie: Magdalena Czech
Materiały o książce
„Podobnie jak Malcolm Gladwell w ”Poza schematem” i ”Błysku!”, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie proste idee i dowody na ich poparcie”.
› Polub nas na FB
Recenzje
>>> czytaj więcej