Chris Anderson
Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-Kobosko
Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić
Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona". Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album "In Rainbows", uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.
Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł
Oprawa twarda z obwolutą
Format: 154x215
Liczba stron: 248
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania: 2011-06-06
ISBN: 978-83-240-1631-0
Opracowanie graficzne: Robert Kleemann
Tytuł oryginalny: Free. The Future of a Radical Price
Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-Kobosko